nazad

Na osnovu članova 5. i 6, te člana 19. Uredbe o postupku nabavke robe, uslugama i ustupanju radova ("Službene novine FBiH", broj: 40/03) i Zaključka broj 03/02-49-2710/03 o raspisivanju javnog nadmetanja po prispjelim zahtjevima budžetskih korisnika, Služba za zajedničke poslove organa i tijela Federacije Bosne i Hercegovine, objavljuje


JAVNI POZIV O JAVNOM NADMETANJU
ZA IZBOR NAJPOVOLJNIJEG PONUĐAČA ZA NABAVKU ROBA

1. PREDMET JAVNOG NADMETANJA:

Nabavka, isporuka i montaža:
­ kancelarijske opreme, kancelarijskog namještaja, računarske opreme, fax aparata, kopir aparata, telefonskih aparata (mobilni i analogni) i video nadzor i sistem za kontrolu prolaza
po grupama kako slijedi:

Grupa A: Kancelarijski namještaj (klasični)

Specifikacija br. 1

Grupa B: Kancelarijski namještaj (stilski)

Specifikacija br. 2

Grupa C: Personalni računari i štampači

Specifikacija br. 3

Grupa D: Aparati za kopiranje

Specifikacija br. 4

Grupa E: Fax aparati

Specifikacija br. 5

Grupa F: Telefonski aparati (mobilni i analogni)

Specifikacija br. 6

Grupa G: Sistem za kontrolu prolaza i video nadzor

Specifikacija br. 7

 

2. PRAVO UČEŠĆA imaju sva pravna i fizička lica koja su registrovana za obavljanje djelatnosti, koja je
predmet javnog poziva izuzev subjekata koji su po članu 36. Uredbe isključeni iz prava sudjelovanja na
javnom nadmetanju.

3. SADRŽAJ PONUDE

Koverta sa ponudom treba sadržavati:
- Naziv ponuđača sa tačnom adresom i identifikacionim brojem;
- Rješenje o upisu u sudski registar (ovjerena kopija);
- Potvrdu o plaćenom porezu za drugi kvartal 2003. godine (izdaje nadležna poreska uprava);
- Potvrdu banke o solventnosti;
- Ponudu koja će sadržavati:
- Jedinične cijene sa porezom, FCO naše destinacije u Mostaru i Sarajevu uključujući i montažu namještaja za grupu A i B;
- Jedinične cijene FCO destinacije u Mostaru i Sarajevu za grupe C, D, E, F;
- Jedinične cijene sa ugradnjom i svim dadžbinama za objekat u Mostaru za grupu G;
- Rok plaćanja;
- Rok isporuke;
- Rabat;
- Spisak ovlaštenih servisa na području Sarajeva i Mostara;
- Garantni rok;
- Tehničku dokumentaciju i prospektivni materijal za ponuđenu opremu;
- Specifikaciju priloženih dokumenata u prijavi za nadmetanje.
Sva tražena dokumentacija ne može biti starija od tri mjeseca, (originali ili ovjerene kopije) u momentu otvaranja ponuda.

4. KRITERIJ ZA OCJENU PONUDE

- Ponuđena cijena,
- Rabat,
- Rok plaćanja,
- Rokovi isporuke,
- Broj ovlaštenih servisa na području Sarajeva i Mostara;
- Garantni rok.
Prema uslovima koje predviđa "najpovoljnija ponuda" najpovljnija ponuda smatrat će se ona ponuda, koja u cjelosti ispunjava uslove bliže precizirane članom 3. tačka 9. i članom 37. stav 1. i 3. Uredbe o postupku nabavke roba, uslugama i ustupanju radova ("Službene novine Federacije BiH", broj 40/03).

5. PREUZIMANJE TENDERSKE DOKUMENTACIJE

Tenderska dokumentacija može se preuzeti u zgradi Predsjedništva BiH, ul. Musala br. 9., soba br. 45. od 09,00 - 13,00 sati svakim danom od 08.09. do 12.09.003. godine.
Za preuzimanje tenderske dokumentacije potrebno je izvršiti uplatu u sljedećim iznosima (uplatnicu prezentirati prilikom preuzimanja dokumentacije)

Grupa A

25,00 KM

Grupa B

25,00 KM

Grupa C

25,00 KM

Grupa D

25,00 KM

Grupa E

25,00 KM

Grupa F

25,00 KM

Grupa G

25,00 KM

Uplatu izvršiti:

- Upi Banka Sarajevo
- Svrha doznake: Uplata tenderske dokumentacije (za Službu za zajedničke poslove organa i tijela FBiH)
- Primalac: Budžet Federacije - Federalno ministarstvo finansija
- Račun: 1540011100661492
- Vrsta prihoda 722631
- Budžetska organizacija 1202001

6. PODNOŠENJE PONUDA

Propisno zatvorene ponude sa naznakom:
- grupe za koju se dostavlja ponuda i
- "ne otvarati"
dostaviti na protokol Službe za zajedničke poslove organa i tijela Federacije BiH, ul. Musala br. 9. Sarajevo.
Ponude se dostavljaju za svaku grupu pojedinačno.
Krajnji rok za podnošenje ponuda je 16.09.2003. godine, do 16,00 sati.
Nepotpune i neblagovremene ponude neće se uzeti u razmatranje.
Jedan ponuđač može da dostavi ponude za jednu ili više grupa.
Potrebnu dokumentaciju iz tačke 3. (sadržaj ponude) dovoljno je dostaviti u koverti od jedne grupe, a za drugu dostaviti fotokopije, ukoliko se daje ponuda za više grupa.


7. OTVARANJE PONUDA

Otvaranje ponuda obavit će se 18.09.2003. godine Sarajevu, ul. Danijela Ozme br. 7. u 10,00 sati.
Ponuđači mogu ovlastiti svoga predstavnika da prisustvuje otvaranju ponuda (ponijeti pismeno ovlaštenje).
O rezultatima nadmetanja ponuđači će biti pravovremeno obaviješteni.


8. TROŠKOVI PONUDE

Služba ne snosi nikakve troškove ponuđača u postupku nadmetanja, takođe zadržava pravo realizacije ponude u potpunosti ili djelomično, te da odbije sve ponude i poništi nadmetanje.
Sa najpovoljnijim ponuđačem federalni budžetski korisnici će zaključiti ugovor.
Za sve informacije možete se obratiti na tel. 663-863 lok. 364, kontakt osoba g-đa Arnaut Melika i g-đa Muhić Maida, te na WEB stranici Službe www.fbihsluzbazazajednickeposlove.gov.ba.

 

[ štampaj ]