nazad


U skladu sa članom 5. stav 1. i članom 18. Uredbe o postupku nabavke robe, vršenju usluga i ustupanju radova ("Službene novine Federacije BiH" broj 34/04) što je u vezi sa Zaključkom broj 03/2-49-3583/04 od 15.10.2004. godine, Služba za zajedničke poslove organa i tijela Federacije Bosne i Hercegovine, objavljuje

  
JAVNI POZIV


ZA IZBOR NAJPOVOLJNIJEG PONUĐAČA ZA NABAVKU
 I ISPORUKU ROBA I OPREME ZA BUDŽETSKU 2005. GODINU

 

1. PREDMET JAVNOG NADMETANJA:

Nabavka i isporuka roba po grupama i podgrupama iz LOT-ova, kako slijedi:

      LOT-1: KUHINJA

Grupa A

Mlijeko

Grupa A1

Jogurti

Grupa A2

Voćni jogurti i dijetetski jogurti

Grupa A3

Mlijeko u prahu, mileram,pavlaka

Grupa A4

Slatko vrhnje, sirni namazi i polutvrdi sirevi sa aditivima (dodacima), šlag, fabrički sosovi i koncentrovane supe - I klasa, začini za kuharstvo i poslastičarstvo - I klasa, fabričke supe i čorbe - I klasa, jestive boje (farbe), exstrati i želatin i sredstva za dekoraciju u poslastičarstvu - I klasa, kakao, čokolade, kokos, šećer, vafli i čajna peciva za poslastičarstvo, žitne pahuljice, slatki program i drugi prehrambeni artikli široke potrošnje a koji nisu predmet posebnog LOT-a i/ili grupe ovog javnog nadmetanja

Grupa A5

Bijeli polumasni sirevi

Grupa A6

Svježe voće i povrće, zamrznuto voće i povrće i konzervirano voće i povrće

Grupa B

Meso svježe - I klasa (teletina, junetina, svinjetina, jagnjetina, iznutrice i poluproizvodi od svježeg mesa)

Grupa C

Meso peradi i prerađevine od peradi - I klasa

Grupa D

Mesne prerađevine i suhomesnati proizvodi - I klasa

Grupa E

Riba riječna svježa, smrznuta i prerađevine od riba

Grupa E1

Riba morska svježa, smrznuta i prerađevine od riba

Grupa F

Brašno (brašnasti proizvodi i prerađevine od brašna)

Grupa G

Zamrznuti proizvodi od brašna i jaja

Grupa H

Masnoće biljnog i životinjskog porijekla, ocat (sirće)

Grupa I

Pekarski proizvodi

        LOT 2  - ŠANK

Grupa A

Kafa expreso za aparate

Grupa A1

Kafa za kuhanje

Grupa A2

Mlijeko, čokolada i čaj u prahu, čaše, kašičice i drugi repromaterijal za samostojeće aparate za napitke

Grupa A3

Ugostiteljski šećer

Grupa B

Mineralne vode veće mineralizacije

Grupa B1

Mineralne i kisele vode standardne mineralizacije

Grupa C

Bezalkoholna pića - sokovi (sokovi -  bistri, kašasti i prirodni)

Grupa D

Bezalkoholno i alkoholno pivo

Grupa E

Alkoholna žestoka pića

Grupa F

Šampanjci, pjenušci i vina (bijela i crna)

Grupa G

Duhanski proizvodi

Grupa H

Čajevi

        LOT 3 - ČISTOVNI MATERIJAL

Grupa A

Čistovni materijal i pribor

Grupa A1

Tehnički čistovni pribor i pomagala za održavanje higijene

         LOT 4 - KANCELARIJSKI MATERIJAL I PRIBOR

Grupa A

Kancelarijski materijal

Grupa B

Kancelarijski pribor

          LOT 5 - ENERGENTI

Grupa A

Goriva

Grupa B

Lož ulje

            LOT 6 - GRAĐEVINSKI MATERIJALI

Grupa A

Vodovodni, elektro i drugi sitni potrošni materijali

       LOT 7 - OPREMA

Grupa A

Računarska oprema

Grupa A1

Kancelarijski namještaj i oprema

Grupa A2

Fax aparati, kopir aparati i telefonski aparati

Grupa A3

Ugostiteljski inventar

Grupa A4

Radna odjeća

2. PRAVO UČEŠĆA imaju sva pravna i fizička lica koja su registrovana za obavljanje djelatnosti koja je predmet javnog poziva izuzev subjekata koji su po članu 35. Uredbe isključeni iz prava sudjelovanja na javnom nadmetanju.

 3. SADRŽAJ PONUDE

- Naziv ponuđača sa tačnom adresom sa uvjerenjem identifikacionog broja (ovjerena kopija);
- Rješenje o upisu u sudski registar (ovjerena kopija);
- Potvrda o plaćenom porezu , odnosno da ponuđač nema prispjelih i neizmirenih poreskih obaveza;
- Jedinične cijene sa porezom, FCO destinacije, istovareno;
- Rok plaćanja;
- Rok isporuke;
- Rabat (prikazati u % te isti uračunati u cijenu);
- Garancija ispravnosti roba;
- Izjavu ponađača o nepostojanju smetnji iz člana 35. tačke 1, 6. i 7. Uredbe (izdaje rukovodno lice preduzeća);
- Potvrda ili druga javna isprava ovlaštenog organa o nepostojanju smetnji iz člana 35. tačke 2, 3, 4. i 5. Uredbe;
- Izjavu ponuđača da je tehnički i tehnološki sa svojim kapacitetima i opremom u stanju vršiti blagovremeno i kontinuirano snabdijevanje;
- Izjavu o nepromjenljivosti ponuđenih cijena, roka i kvaliteta za budžetsku godinu;
- Referens lista i ostale dokumente koje ponuđač smatra važnim;
- Sva tražena dokumentacija ne može biti starija od tri mjeseca (original ili ovjerene kopije) u momentu otvaranja ponuda;
- Popunjena tenderska dokumentacija;
- Specifikaciju priloženih dokumenata u prijavi za javni poziv.

4. KRITERIJ ZA OCJENU PONUDE

Prema uslovima koje predviđa "najpovoljnija ponuda", najpovoljnija ponuda smatrat će se ona ponuda koja u cijelosti ispunjava uslove bliže precizirane članom 3. tačka 10. i članom 36. Uredbe o postupku nabavke robe, vršenju usluga i ustupanju radova ("Službene novine Federacije BiH", broj 34/04), i utvrđenim kriterijima.

- Ponuđena cijena,
- Domaći proizvod,
- Rok plaćanja,
- Rokovi isporuke,
- Garantni rok.

5.PREUZIMANJE TENDERSKE DOKUMENTACIJE

Tenderska dokumentacija može se preuzeti u zgradi Predsjedništva BiH, ul. Musala br. 9, soba br. 44 od 09,00 - 13,00 sati svakim danom od 17.11.2004. do 24.11.2004. godine.
Za preuzimanje tenderske dokumentacije potrebno je izvršiti uplatu u iznosu od 25,00 KM pojedinačno za svaku grupu, za koju će se vršiti prijava na javni poziv iz predmetnog LOT-a (dokaz o uplati dostaviti prilikom preuzimanja dokumentacije).

Uplatu izvršiti:
- UPI BANKA Sarajevo
- Svrha doznake: Uplata tenderske dokumentacije (za Službu za zajedničke poslove organa i tijela FBiH)
- Primalac: Budžet Federacije - Federalno ministarstvo finansija
- Račun: 1540011100661492
- Vrsta prihoda: 722631
- Budžetska organizacija: 1202001

6.PODNOŠENJE PONUDA

Propisno zatvorene ponude uz obaveznu naznaku:
- LOT-a, grupe i podgrupe za koju se dostavlja ponuda i
- "ne otvaraj"
dostaviti lično ili preporučenom poštom na protokol Službe za zajedničke poslove organa i tijela Federacije BiH, ul. Musala br. 9, Sarajevo.
Ponude se dostavljaju za svaku grupu pojedinačno.
Krajnji rok za podnošenje ponuda je 29.11.2004. godine, do 16,00 sati.
Nepotpune i neblagovremene ponude neće se uzeti u razmatranje.
Jedan ponuđač može da dostavi ponude za jednu ili više grupa.
Potrebnu dokumentaciju iz tačke 3. (sadržaj ponude) dovoljno je dostaviti u koverti od jedne grupe, a u druge dostaviti fotokopije, ukoliko se daje ponuda za više grupa.

7. OTVARANJE PONUDA

Otvaranje svih ponuda obavit će se u prostorijama Službe za zajedničke poslove organa i tijela Federacije BiH u Sarajevu, ulica Danijela Ozme br. 7, i to:
02.12.2004. godine za LOT-1 u 9,00 sati za grupe od A do A6; u 11,00 sati za grupe od B do E1; u 13,00 sati za grupe od F do I;
03.12.2004. godine za LOT-2 u 9,00 sati za grupe od A do A3; u 13,00 sati za grupe od B do H;
06.12.2004. godine za LOT 3 u 9,00 sati;
06.12.2004. godine za LOT 4 u 12,00 sati;
06.12.2004. godine za LOT 5 u 14,00 sati;
07.12.2004. godine za LOT 6 u 10 sati;
07.12.2004. godine za LOT 7 u 13 sati.
Ponuđači mogu ovlastiti svoga predstavnika da prisustvuje otvaranju ponuda.
O rezultatima nadmetanja ponuđači će biti obaviješteni u skladu sa odredbama Uredbe.

8. TROŠKOVI PONUDE

Služba ne snosi nikakve troškove ponuđača u postupku nadmetanja, takođe zadržava pravo realizacije ponude u potpunosti ili djelomično, te da odbije sve ponude i poništi nadmetanje.
Sa najpovoljnijim ponuđačem Služba će zaključiti ugovor.

Za sve informacije možete se obratiti na tel. 033/220-663, kontakt osoba Edvin Šarić, te na WEB stranici WWW.fbihsluzbazazajednickeposlove.gov.ba.


[ štampaj ]