nazad

ANEKS 3

 

OBAVJEŠTENJE O PONIŠTENJU POSTUPKA NABAVKE

Robe 
Radovi

Odjeljak I:
UGOVORNI ORGAN
I.1. PUNI NAZIV I ADRESA UGOVORNOG ORGANA 

Organizacija:
Služba za zajednicke poslove organa i tijela
Federacije Bosne i Hercegovine 

Kontakt-osoba
Želimir Matijevic

Adresa:Musala br. 9

Poštanski broj: 71000 Sarajevo

Grad Sarajevo

Identifikacioni broj: 4200231120002

Telefon:033/663-863 lokal 225

Faks: 033/220-663

Elektronska pošta (e-mail):szpotfbih@epn.ba

Internet adresa: www.fbihsluzbazazajednickeposlove.gov.ba

I.2. VRSTA UGOVORNOG ORGANA (član 3 ZJN)
I.2.a upravni organ
I.2.b na entitetskom nivou 

Odjeljak II:
PREDMET UGOVORA 
II.1 VRSTA UGOVORA:
Robe
Radovi
II. 2. DA LI SE NAMJERAVA? ZAKLJUČITI OKVIRNI SPORAZUM? (član 32 ZJN) (ukoliko je primjenjivo)
Ne
II.3. NAZIV POD KOJIM JE KONKRETAN UGOVOR EVIDENTIRAN KOD UGOVORNOG ORGANA
Javni poziv za izbor najpovoljnijeg ponuđača za nabavku i isporuku roba i opreme po LOT-ovima /otvoreni postupak/
II.4. OPIS PREDMETA UGOVORA
LOT 1 - Restoranski namještaj - stolovi i solice
LOT 2 - Klima jedinice - nabavka, isporuka i montaža
LOT 3 - Rasvjetna tijela

Odjeljak III:
POSTUPAK
III. 1. VRSTE POSTUPKA:
Otvoreni
III.2. RAZLOG PONIŠTENJA POSTUPKA DODJELE UGOVORA (član 12 ZJN): 
broj kvalificiranih kandidata je manji od 3 (tri) i ne osigurava stvarnu konkurenciju za planirani ugovor;

Odjeljak IV:
DODATNE INFORMACIJE
IV.1. DATUM PONIŠTENJA 19.05.2005. godine
IV.2. BROJ PRIMLJENIH PONUDA
LOT 1 - 4 ponude
LOT 2 - 2 ponude
LOT 3 - 3 ponude
IV.3. INFORMACIJE O NAJNIŽOJ / NAJVIŠOJ CIJENI PRIMLJENIH PONUDA

Cijena: najniže ponudeLOT 1 - 22.392,00 KMnajvišeLOT 1 - 37.603,00 KMLOT 2 - nisu otvarane ponudeLOT 2 - nisu otvarane ponudeLOT 3 - nisu otvarane ponudeLOT 3 - nisu otvarane ponudeIV.4. DA LI JE ZA OVAJ POSTUPAK NABAVKE BILO OBJAVLJENO OBAVJEŠTENJE U “SLUŽBENOM GLASNIKU BIH”? 
Da

Broj obavještenja (1-11/874-G-05) u “Službenom glasniku BiH” br. 18 objavljenom dana 04.04.2005.godine



ANEKS 2

OBAVJEŠTENJE O DODJELI UGOVORA

Robe

Odjeljak I: UGOVORNI ORGAN
I.1. PUNI NAZIV I ADRESA UGOVORNOG ORGANA 

Organizacija:
Služba za zajednicke poslove organa i tijela
Federacije Bosne i Hercegovine 

Kontakt-osoba
Želimir Matijevic

Adresa:Musala br. 9

Poštanski broj: 71000 Sarajevo

Grad Sarajevo

Identifikacioni broj: 4200231120002

Telefon:033/663-863 lokal 225

Faks: 033/220-663

Elektronska pošta (e-mail):szpotfbih@epn.ba

Internet adresa: www.fbihsluzbazazajednickeposlove.gov.ba

I.2. VRSTA UGOVORNOG ORGANA (član 3 ZJN)
I.2.a upravni organ
I.2.b na entitetskom nivou 

Odjeljak II: PREDMET UGOVORA 

II.1 VRSTA UGOVORA:
Robe 
II. 2. DA LI SE NAMJERAVA ZAKLJUČITI OKVIRNI SPORAZUM? (član 32 ZJN) (ukliko je primjenjivo)
Ne
II.3. NAZIV POD KOJIM SE KONKRETAN UGOVOR VODI KOD UGOVORNOG ORGANA
Otvoreni postupak za izbor najpovoljnijeg ponuđača za nabavku i isporuku roba i montažu opreme po LOT-ovima
II. 4. OPIS PREDMETA UGOVORA: 
LOT 4 - Kancelarijske fotelje

Odjeljak III: POSTUPAK

III. 1. VRSTE POSTUPKA:
Otvoreni 
III. 2. KRITERIJI ZA DODJELU UGOVORA (član 34 ZJN):
(b) Ekonomski najpovoljnija ponuda u smislu niže navedenih kriterija (prema opadajućem redoslijedu)

1)ponuđena cijenaučešće90%2)rok plaćanjaučešće5%3)rok isporukeučešće5%4)garantni rokučešće5%

Odjeljak IV: DODJELA UGOVORA 

IV. 1. NAZIV I ADRESA NAJUSPJEŠNIJEG PONUĐAČA 
Broj ugovora 03/2-49-1614/05 od 30.05.2005.godine

Organizacija 
FAIN INŽINJERING d.o.o. SarajevoAdresa
Behdžeta Mutevelića 2bPoštanski broj 
71000 SarajevoGrad 
SarajevoIdentifikacioni broj Telefon 
444 423; 440 879Faks 
444 423; 440 879Elektronska pošta (e-mail) 
fainin@epn.baInternet adresa (web) 
www.faing.com
IV.2. INFORMACIJE O CIJENI NAJUSPJEŠNIJE PONUDE I NAJNIŽOJ / NAJVIŠOJ CIJENI PRIMLJENIH PONUDA
Cijena najuspješnije ponude: 4.867,20 KM

IV. 3. PODUGOVARANJE 
Da li se predviđa podugovranje?
Ne

Odjeljak V: DODATNE INFORMACIJE

V.1. DATUM ZAKLJUČENJA UGOVORA 
01.07.2005.godine
V.2. BROJ PRIMLJENIH PONUDA
3 (tri)
V.3. DA LI JE ZA OVAJ UGOVOR BILO OBJAVLJENO OBAVJEŠTENJE U “SLUŽBENOM GLASNIKU BIH”? 
Da
Ukoliko je odgovor potvrdan, navesti reference tog obavještenja:
Broj obavještenja (1-11/874-G-05) u “Službenom glasniku BiH” br. 18/05 objavljenom dana 04.04.2005.godine


ANEKS 1

PONOVNO OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

Robe
Radovi 

Odjeljak I: UGOVORNI ORGAN

I.1. PUNI NAZIV I ADRESA UGOVORNOG ORGANA 

Organizacija:
Služba za zajednicke poslove organa i tijela
Federacije Bosne i Hercegovine 

Kontakt-osoba
Želimir Matijevic

Adresa:Musala br. 9

Poštanski broj: 71000 Sarajevo

Grad Sarajevo

Identifikacioni broj: 4200231120002

Telefon:033/663-863 lokal 225

Faks: 033/220-663

Elektronska pošta (e-mail):szpotfbih@epn.ba

Internet adresa: www.fbihsluzbazazajednickeposlove.gov.ba

I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE 
Kao pod I.1. 
I.3. ADRESA NA KOJOJ SE MOŽE DOBITI DOKUMENTACIJA 
Kao pod I.1. 
I.4. ADRESA NA KOJU SE DOSTAVLJAJU PONUDE / ZAHTJEVI ZA UČEŠĆE 
Kao pod I.1. 
I.5. VRSTA UGOVORNOG ORGANA (član 3 ZJN)
I.5.a upravni organ
I.5.b na entitetskom nivou 

Odjeljak II:

PREDMET UGOVORA 
II.1 VRSTA UGOVORA:
Robe
Radovi 
II. 2. DA LI SE NAMJERAVA ZAKLJUČITI OKVIRNI SPORAZUM? (član 32 ZJN) (ukoliko je primjenivo)
Ne
II.3. NAZIV / REFERENCA POD KOJIM JE KONKRETAN UGOVOR EVIDENTIRAN KOD UGOVORNOG ORGANA 
Otvoreni postupak za izbor najpovoljnijeg ponuđača za nabavku, isporuku i montažu opreme po LOT-ovima
II. 4. OPIS PREDMETA UGOVORA: (ako je potrebno, koristiti dodatni list papira)
LOT 1 - Restoranski namještaj (stolovi i stolice) - nabavka i isporuka
LOT 2 - Klima jedinice- nabavka, isporuka i montaža
LOT 3 - Rasvjetna tijela - nabavka, ispruka i montaža
II. 5. UKUPNA KOLIČINA (BROJ JEDINICA) I/ ILI OBIM UGOVORA 
Obim ugovora određen je u specifikaciji tenderske dokumentacije
II.6. MJESTO ISPORUKE ROBA ILI LOKACIJA IZVRŠENJA USLUGA ILI RADOVA 
Lokacije izvršenja isporuke roba i opreme utvrđene su u tenderskoj dokumetnaciji
II. 7. PODJELA NA LOTOVE 
Da
Ponude se mogu dostavljati za:
sve LOT-ove 
II. 8. PRIHVATLJIVOST ALTERNATIVNIH PONUDA? (član 17 ZJN) (ukoliko je primjenjivo)
Ne
II.9 TRAJANJE UGOVORA ILI ROK IZVRŠENJA 
U specifikaciji tenderske dokumentacije

Odjeljak III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE 

III. 3. IZNOS GARANCIJE ZA IZVRŠENJE UGOVORA
10% od vrijednosti ponude
III. 5. USLOVI ZA UČEŠĆE – LIČNA SITUACIJA (član 23 ZJN)
Naziv i puna adresa ponuđača, broj telefona i fax-a
Ovjerena kopija Uvjerenja o poreskoj registraciji i identifikacijskom broju, ne starije od tri mjeseca
Ovjerena kopija sudskog uvjerenja o registraciji preduzeća, ne starija od tri mjeseca
Uvjerenje nadležnog suda da ponuđač nije u postupku stečaja ili likvidacije, odnosno da nije predmet postupka za proglašenja stečaja i izdavanja naloga za prisilnu likvidaciju, ne starije od tri mjeseca
Uvjerenje nadležnog suda da ponuđač nije osuđen u sudskom postupku za kršenje zakona u smislu njegovog poslovnog ponašanja u periodu od pet godina
Uvjerenje nadležnog suda da ponuđač u periodu od pet godina nije proglašen krivim za ozbiljan profesionalni prekršaj
Uvjerenje nadležnog poreskog organa u BiH o izmirenim poreznim obvezama, ne starije od tri mjeseca
Uvjerenje nadležnog organa u BiH o izmirenim doprinosima za socijalno i zdravstveno osiguranje, ne starije od tri mjeseca

III. 6. USLOVI ZA UČEŠĆE – SPOSOBNOST ZA OBAVLJANJE PROFESIONALNE DJELATNOSTI (član 24 ZJN)
Referenc lista i druga dokumentacija kojom ponuđač dokazuje sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti (uvjerenja, certifikati, ugovori i sl.).
III. 7. USLOVI ZA UČEŠĆE – EKONOMSKA I FINANSIJSKA PODOBNOST (član 25 ZJN)
Potvrda poslovne banke o solventnosti ne starija od 90 dana
III. 8. USLOVI ZA UČEŠĆE – TEHNIČKA I/ ILI PROFESIONALNA SPOSOBNOST (član 26 ZJN)
Kvalifikaciona struktura zaposlenih

Odjeljak IV:
POSTUPAK
IV. 1. VRSTA POSTUPKA:
Otvoreni 
IV. 2. KRITERIJI ZA DODJELU UGOVORA (član 34 ZJN):
Ekonomski najpovoljnija ponuda u smislu 
niže navedenih kriterija (prema opadajućem redoslijedu)

1)Ponuđena cijenaučešće75%2)Kvalifikaciona struktura zaposlenihučešće5%3)Rok isporukeučešće5%4)Garantni rokučešće5%5)Rok plaćanjaučešće5%6)Domaći proizvodučešće5%
IV. 3. PRIMJENA PREFERENCIJALNOG TRETMANA DOMAĆEG (član 20 UPZ)
Da
IV. 4. USLOVI ZA DOBIJANJE TENDERSKE DOKUMENTACIJE (član 18 ZJN):
Može se obezbijediti do 05.07.2005. godine do 13,00 sati.
IV.5. ZAHTJEVI U POGLEDU JEZIKA PONUDE, 
Ponuda se dostavlja na jednom od službenih jezika u BiH
IV. 6. ROK ZA PRIJEM PONUDA / ZAHTJEVA ZA UČEŠĆE 
Najkasnije do 05.07.2005.godine do 13,00 sati
IV.7. MINIMALAN VREMENSKI PERIOD VAŽNOSTI PONUDE KOJI JE PONUĐAČ DUŽAN OBEZBIJEDITI
Do 30 dana nakon krajnjeg roka za podnošenje ponuda 
IV. 8. DATUM I MJESTO OTVARANJA PONUDA 
(u slučaju otvorenog postupka) (član 33 ZJN, član 13 UPZ)
Datum: 06.07.2005. godine LOT 1 i 2 u 09,00 sati
LOT 3 u 11,00 sati
Mjesto: Sarajevo, ulica Danijela Ozme br. 7

Odjeljak V: DODATNE INFORMACIJE
Tendersku dokumentaciju ponuđači mogu preuzeti do 05.07.2005. godine u prostorijama Službe za zajedničke 
poslove organa i tijela Federacije BiH, ul. Musala br. 9, soba br. 44 svakim radnim danom od 09,00 - 13,00 
sati.
Ponuđači su dužni dostaviti ponudu u zapečaćenoj koverti sa naznakom Ponuda za javnu nabavku (otvoreni postupak) sa naznakom "NE OTVARAJ" i naznakom LOT-a za koji se ponuda odnosi, lično na protokol Službe ili preporučenom poštom na adresu Službe, Sarajevo, Musala br. 9.
U obzir će se uzeti ponude koje stignu na adresu Službe najkasnije do 05.07.2005. godine, do 13,00 sati.
Javnom otvaranju ponuda mogu prisustvovati predstavnici ponuđača uz pismeno ovlaštenje.
O rezultatima otvorenog postupka ponuđači će biti obaviješteni u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine.
Služba ne snosi nikakve troškove ponuđača u otvorenom postupku, zadržava pravo da prihvati ili odbije svaku ponudu, poništi nadmetanje ili odbije sve ponude u bilo koje vrijeme prije dodjele ugovora i pri tome ne snosi nikakvu odgovornost prema ponuđačima.


ANEKS 1

 

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

Usluge 

Odjeljak I: UGOVORNI ORGAN
I.1. PUNI NAZIV I ADRESA UGOVORNOG ORGANA 

Organizacija:
Služba za zajednicke poslove organa i tijela
Federacije Bosne i Hercegovine 

Kontakt-osoba
Želimir Matijevic

Adresa:Musala br. 9

Poštanski broj: 71000 Sarajevo

Grad Sarajevo

Identifikacioni broj: 4200231120002

Telefon:033/663-863 lokal 225

Faks: 033/220-663

Elektronska pošta (e-mail):szpotfbih@epn.ba

Internet adresa: www.fbihsluzbazazajednickeposlove.gov.ba

I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE 
Kao pod I.1. 
I.3. ADRESA NA KOJOJ SE MOŽE DOBITI DOKUMENTACIJA 
Kao pod I.1. 
I.4. ADRESA NA KOJU SE DOSTAVLJAJU PONUDE / ZAHTJEVI ZA UČEŠĆE 
Kao pod I.1. 
I.5. VRSTA UGOVORNOG ORGANA (član 3 ZJN)
I.5.a upravni organ 
I.5.b na entitetskom nivou 

Odjeljak II: PREDMET UGOVORA 

II.1 VRSTA UGOVORA:
Usluge
II. 2. DA LI SE NAMJERAVA ZAKLJUČITI OKVIRNI SPORAZUM? (član 32 ZJN) (ukoliko je primjenivo)
Ne 
II.3. NAZIV / REFERENCA POD KOJIM JE KONKRETAN UGOVOR EVIDENTIRAN KOD UGOVORNOG ORGANA 
Javna nabavka za dodjelu ugovora putem konkurentskog zahtjeva 
II. 4. OPIS PREDMETA UGOVORA: 
Pružanje profesionalnih inžinjerskih usluga građevisnke struke Službi za zajedničke poslove organa i tijela Federacije BiH.
II. 5. UKUPNA KOLIČINA (BROJ JEDINICA) I/ ILI OBIM UGOVORA 
Ukupna količina i obim ugovora sadržani su u specifikaciji tenderske dokumentacije.
II.6. MJESTO ISPORUKE ROBA ILI LOKACIJA IZVRŠENJA USLUGA ILI RADOVA 
Lokacija navedena u specifikaciji tenderske dokumentacije
II. 7. PODJELA NA LOTOVE 
Ne
II. 8. PRIHVATLJIVOST ALTERNATIVNIH PONUDA? (član 17 ZJN) (ukoliko je primjenjivo)
Ne 
II.9 TRAJANJE UGOVORA ILI ROK IZVRŠENJA 
Budžetska 2005. godina

Odjeljak III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE 

III. 5. USLOVI ZA UČEŠĆE – LIČNA SITUACIJA (član 23 ZJN)
Naziv i punu adresu ponuđača, broj telefona i fax-a
Ovjerenu kopiju uvjerenja o poreskoj registraciji i identifikacijskom broju, ne starije od tri mjeseca
Ovjerenu kopiju sudskog uvjerenja o registraciji poduzeća
Uvjerenje nadležnog suda da ponuđač nije u postupku stečaja ili likvidacije, odnosno da nije predmet postupka za proglašenja stečaja i izdavanja naloga za prisilnu likvidaciju, ne starije od tri mjeseca
Uvjerenje nadležnog suda da ponuđač nije osuđen u sudskom postupku za kršenje zakona u smislu njegovog poslovnog ponašanja u periodu od pet godina
Uvjerenje nadležnog suda da ponuđač u periodu od pet godina nije proglašen krivim za ozbiljan profesionalni prekršaj
Uvjerenje nadležnog organa u BiH o izmirenim doprinosima za socijalno i zdravstveno osiguranje, ne starije od tri mjeseca
Uvjerenje nadležnog poreskog organa u BiH o izmirenim poreznim obvezama, ne starije od tri mjeseca
II. 6. USLOVI ZA UČEŠĆE – SPOSOBNOST ZA OBAVLJANJE PROFESIONALNE DJELATNOSTI (član 24 ZJN)
Referenc lista u poslovima istog ili sličnog sadržaja koji su predmet konkurentskog zahtjeva u posljednje dvije godine
III. 7. USLOVI ZA UČEŠĆE – EKONOMSKA I FINANSIJSKA PODOBNOST (član 25 ZJN)
Potvrda banke o solventnosti
III. 8. USLOVI ZA UČEŠĆE – TEHNIČKA I/ ILI PROFESIONALNA SPOSOBNOST (član 26 ZJN)
Dokaz o obrazovnoj i profesonalnoj kvalifikaciji osoba koje su odgovorne za pružanje konkretnih usluga.

Odjeljak IV: POSTUPAK

IV. 1. VRSTA POSTUPKA:
Konkurentski zahtjev za dostavljanje ponuda 
IV. 2. KRITERIJI ZA DODJELU UGOVORA (član 34 ZJN):
Najniža cijena tehnički zadovoljavajuće ponude. 
IV. 3. PRIMJENA PREFERENCIJALNOG TRETMANA DOMAĆEG (član 20 UPZ)
Ne
IV. 4. USLOVI ZA DOBIJANJE TENDERSKE DOKUMENTACIJE (član 18 ZJN):
Može se obezbijediti do 15.06.2005.godine
IV.5. ZAHTJEVI U POGLEDU JEZIKA PONUDE, 
Ponuda se podnosi na jednom od službenih jezika u BiH
IV. 6. ROK ZA PRIJEM PONUDA / ZAHTJEVA ZA UČEŠĆE 
Najkasnije do 15.06.2005.godine do 13,00 sati
IV.7. MINIMALAN VREMENSKI PERIOD VAŽNOSTI PONUDE KOJI JE PONUĐAČ DUŽAN OBEZBIJEDITI
60 dana nakon krajnjeg roka za podnošenje ponuda 
IV. 8. DATUM I MJESTO OTVARANJA PONUDA 
Datum: 16.06.2005. godine u 13,00 sati
Mjesto: Sarajevo, ulica Danijela Ozme br. 7

Odjeljak V: DODATNE INFORMACIJE

Ponuđači su dužni dostaviti ponudu na originalnoj tenderskoj dokumentaciji Ugovornog organa, u zapečaćenoj koverti sa naznakom "NE OTVARAJ" i naznakom Ponuda za pružanje profesionalnih inžinjerskih usluga građevinske struke, lično na protokol Službe ili preporučenom poštom na adresu Službe, Sarajevo, Musala br. 9.
Javnom otvaranju ponuda mogu prisustvovati predstavnici ponuđača uz pismeno ovlaštenje.
O rezultatu postupka konkurentskog zahtjeva za dostavljanje ponuda ponuđači će biti obaviješteni u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine.
Služba ne snosi nikakve troškove ponuđača u postupku konkurentskog zahtjeva za dostavljanje ponuda, zadržava pravo da prihvati ili odbije svaku ponudu, poništi nadmetanje ili odbije sve ponude u bilo koje vrijeme prije dodjele ugovora i pri tome ne snosi nikakvu odgovornost prema ponuđačima.


ANEKS 1

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

Usluge

Odjeljak I: UGOVORNI ORGAN
I.1. PUNI NAZIV I ADRESA UGOVORNOG ORGANA 

Organizacija:
Služba za zajednicke poslove organa i tijela
Federacije Bosne i Hercegovine 

Kontakt-osoba
Dženana Arapović

Adresa:Musala br. 9

Poštanski broj: 71000 Sarajevo

Grad Sarajevo

Identifikacioni broj: 4200231120002

Telefon:033/663-863 lokal 275 ili 393

Faks: 033/220-663

Elektronska pošta (e-mail):szpotfbih@epn.ba

Internet adresa: www.fbihsluzbazazajednickeposlove.gov.ba

I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE 
Kao pod I.1. 

I.3. ADRESA NA KOJOJ SE MOŽE DOBITI DOKUMENTACIJA 
Kao pod I.1. 
I.4. ADRESA NA KOJU SE DOSTAVLJAJU PONUDE / ZAHTJEVI ZA UČEŠĆE 
Kao pod I.1. 
I.5. VRSTA UGOVORNOG ORGANA (član 3 ZJN)
I.5.a upravni organ
I.5.b na entitetskom nivou 

Odjeljak II: PREDMET UGOVORA 

II.1 VRSTA UGOVORA: 
Usluge 
II. 2. DA LI SE NAMJERAVA ZAKLJUČITI OKVIRNI SPORAZUM? (član 32 ZJN) (ukoliko je primjenjivo)
Ne
II.3. NAZIV / REFERENCA POD KOJIM JE KONKRETAN UGOVOR EVIDENTIRAN KOD UGOVORNOG ORGANA 
Javna nabavka za dodjelu ugovora putem konkurentskog zahtjeva za pružanje usluga preventivne sanitarno ekološke zaštite: dezinfekcija, dezinsekcija, deratizacija, eradikacija i deviperacija.
II. 4. OPIS PREDMETA UGOVORA: (ako je potrebno, koristiti dodatni list papira)
Pružanje usluga preventivne sanitarno ekološke zaštite dezinfekcija, dezinsekcija, deratizacija, eradikacija i deviperacija
II. 5. UKUPNA KOLIČINA (BROJ JEDINICA) I/ ILI OBIM UGOVORA 
Obim ugovora utvrđen je u specifikaciji tenderske dokumentacije
II.6. MJESTO ISPORUKE ROBA ILI LOKACIJA IZVRŠENJA USLUGA ILI RADOVA 
Lokacija izvršenja radova su utvrđene u tenderskoj dokumentaciji
II. 7. PODJELA NA LOTOVE 
Ne
II. 8. PRIHVATLJIVOST ALTERNATIVNIH PONUDA? (član 17 ZJN) (ukoliko je primjenjivo)
Ne
II.9 TRAJANJE UGOVORA ILI ROK IZVRŠENJA 
Za budžetsku 2005. godinu

Odjeljak III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE 

III. 1. IZNOS GARANCIJE ZA PONUDU, ukoliko se zahtijeva (član 16 ZJN)
Ne traži se garancija za ponudu 
III. 5. USLOVI ZA UČEŠĆE – LIČNA SITUACIJA (član 23 ZJN)
Naziv i puna adresa ponuđača, broj telefona i fax-a
Ovjerena kopija Uvjerenja o poreskoj registraciji i identifikacijskom broju, ne starije od tri mjeseca
Ovjerena kopija sudskog uvjerenja o registraciji preduzeća
Uvjerenje nadležnog suda da ponuđač nije u postupku stečaja ili likvidacije, odnosno da nije predmet postupka za proglašenja stečaja i izdavanja naloga za prisilnu likvidaciju, ne starije od tri mjeseca
Uvjerenje nadležnog suda da ponuđač nije osuđen u sudskom postupku za kršenje zakona u smislu njegovog poslovnog ponašanja u periodu od pet godina
Uvjerenje nadležnog suda da ponuđač u periodu od pet godina nije proglašen krivim za ozbiljan profesionalni prekršaj
Uvjerenje nadležnog poreskog organa u BiH o izmirenim poreznim obvezama, ne starije od tri mjeseca
Uvjerenje nadležnog organa u BiH o izmirenim doprinosima za socijalno i zdravstveno osiguranje, ne starije od tri mjeseca
III. 6. USLOVI ZA UČEŠĆE – SPOSOBNOST ZA OBAVLJANJE PROFESIONALNE DJELATNOSTI (član 24 ZJN)
Dokaz da ispunjava zakonske uslove propisane Pravilnikom o načinu i uslovima provođenja obavezne DDD ("Službeni list SRBiH", broj 31/77)
Ovlaštenje nadležnog organa za nezdravstvene organizacije - član 11. Pravilnika o načinu i uslovima provođenja obavezne DDD ("Službeni list SR BiH", broj 31/77)
Dokaz o karakteristikama preparata i odobrenje za upotrebu u našoj zemlji
Rješenje Federalnog ministarstva zdravlja o obavljanju djelatnosti uvoza i prometa otrovima na veliko u Federaciji BiH - član 17, 18. i 20. Zakona o prometu otrova ("Službeni list R BiH", broj 2/92 i 13/94)
Referec lista za obavljanje poslova preventivne sanitarno ekološke zaštite
III. 7. USLOVI ZA UČEŠĆE – EKONOMSKA I FINANSIJSKA PODOBNOST (član 25 ZJN)
Potvrda poslovne banke o solventnosti
III. 8. USLOVI ZA UČEŠĆE – TEHNIČKA I/ ILI PROFESIONALNA SPOSOBNOST (član 26 ZJN)
Dokaz da se preparati koriste u zemljama EU
Dokaz o nabavci potrebnih količina sredstava za poslove DDDED, licenci i datuma proizvodnje sa rokom trajanja, odnosno upotrebe preparata
Dokaz o primjeni evropskih standarda HACCP u provođenju DDDED koji omogućavaju visoku efikasnost uništavanja a istovremeno smanjuju mogućnost nastajanja neželjenih efekata
Dokaz o obrazovnoj i profesionalnoj kvalifikaciji osoba koje su odgovorne za izvođenje konkretnih radova.

Odjeljak IV: POSTUPAK

IV. 1. VRSTA POSTUPKA:
Konkurentski zahtjev za dostavljanje ponuda
IV. 2. KRITERIJI ZA DODJELU UGOVORA (član 34 ZJN):
1) Najniža cijena tehnički zadovoljavajuće ponude učešće 100 %
IV. 3. PRIMJENA PREFERENCIJALNOG TRETMANA DOMAĆEG (član 20 UPZ)
Nema
IV. 4. USLOVI ZA DOBIJANJE TENDERSKE DOKUMENTACIJE (član 18 ZJN):
Može se obezbijediti do 15.06.2005. godine do 13,00 sati
IV.5. ZAHTJEVI U POGLEDU JEZIKA PONUDE, 
Ponuda se dostavlja na jednom od službenih jezika u BiH
IV. 6. ROK ZA PRIJEM PONUDA / ZAHTJEVA ZA UČEŠĆE 
Najkasnije do 15.06.2005. godine do 13,00 sati. 
IV.7. MINIMALAN VREMENSKI PERIOD VAŽNOSTI PONUDE KOJI JE PONUĐAČ DUŽAN OBEZBIJEDITI
60 dana nakon krajnjeg roka za podnošenje ponuda.
IV. 8. DATUM I MJESTO OTVARANJA PONUDA 
Datum: 16.06. 2005. godine u 9,00 sati
Mjesto: Sarajevo, ulica Danijela Ozme br. 7

Odjeljak V: DODATNE INFORMACIJE

Tendersku dokumentaciju ponuđači mogu preuzeti do 15.06.2005.godine u prostorijama Službe za zajedničke poslove organa i tijela Federacije BiH, ul. Musala br. 9, soba br. 44 svakim radnim danom od 09,00 - 13,00 sati. 
Ponuđači su dužni dostaviti ponudu u zapečaćenoj koverti sa naznakom "NE OTVARAJ" i naznakom Ponuda za pružanje usluga preventivne sanitarno ekološke zaštite DDDED, lično na protokol Službe ili preporučenom poštom na adresu Službe, Sarajevo, Musala br. 9.
U obzir će se uzeti ponude koje stignu na adresu Službe najkasnije do 15.06.2005. godine, do 13,00 sati.
Javnom otvaranju ponuda mogu prisustvovati predstavnici ponuđača uz pismeno ovlaštenje.
O rezultatima konkurentskog zahtjeva za dostavljanje ponuda ponuđači će biti obaviješteni u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine.
Služba ne snosi nikakve troškove ponuđača u konkurentskom zahtjevu za dostavljanje ponuda, zadržava pravo da prihvati ili odbije svaku ponudu, poništi nadmetanje ili odbije sve ponude u bilo koje vrijeme prije dodjele ugovora i pri tome ne snosi nikakvu odgovornost prema ponuđačima.

 

krajkraj


[ štampaj ]