Na osnovu članova 5. i 6. i člana 19. Uredbe o postupku nabavke
robe, uslugama i ustupanju radova ("Službene novine FBiH",
broj: 40/03) i Zaključka broj 03/02-49-2313/03 o raspisivanju
javnog nadmetanja po prispjelim zahtjevima budžetskih korisnika,
Služba za zajedničke poslove organa i tijela Federacije Bosne
i Hercegovine, objavljuje
P
O N I Š T A V A NJ E
JAVNOG OGLASA
Poništava se
Javni
oglas za prikupljanje i odabir ponuđača za nabavku prehrambenih
proizvoda i napitaka objavljen u listovima “Dnevni avaz” i “Dnevni
list” od 12.04.2003. godine.
*
* *
JAVNI
POZIV O JAVNOM NADMETANJU
ZA IZBOR NAJPOVOLJNIJEG PONUĐAČA ZA NABAVKU ROBA
1.
PREDMET JAVNOG NADMETANJA:
Nabavka i isporuka prehrambenih artikala i napitaka po grupama
za federalne budžetske-proračunske korisnike, za budžetsku 2003.
godinu, kako slijedi:
Grupa A - |
Kafa |
Specifikacija br. 1 |
Grupa B - |
Prerađevine od mlijeka (pavlaka, mlileram, kiselo mlijeko
i mladi sir) – bez konzervansa |
Specifikacija br. 2 |
Grupa C - |
Pekarski proizvodi |
Specifikacija br. 3 |
Grupa D - |
Svježe meso i suhomesnati proizvodi |
Specifikacija br. 4 |
Grupa E - |
Pileće meso i prerađevine |
Specifikacija br. 5 |
Grupa F - |
Svježa riba |
Specifikacija br. 6 |
Grupa G - |
Voće i povrće – svježe |
Specifikacija br. 7 |
Grupa H - |
Prehrambeni proizvodi kao što su: začini, čajevi, desertni
proizvodi, masnoće, sirevi, konzervirani proizvodi od
voća, povrća i mesa, zamrznuti proizvodi od povrća i mesa
i dr. |
Specifikacija br. 8 |
Grupa I - |
Napitci, alkoholna i bezalkoholna pića, sokovi i meneralne
vode |
Specifikacija br. 9 |
2.
PRAVO UČEŠĆA imaju sva pravna i fizička lica koja su
registrovana za obavljanje djelatnosti, koja je predmet javnog
poziva izuzev subjekata koji su po članu 36. Uredbe isključeni
iz prava sudjelovanja na javnom nadmetanju.
Ponuđači koji su učestvovali na Javnom nadmetanju od 12.04.2003.
godine objavljenom u dnevnim listovima “Dnevni avaz” i “Dnevni
list” za nabavku prehrambenih proizvoda i napitaka, a čije su
ponude ispunjavale formalne uslove nadmetanja (imali su svu
traženu dokumentaciju), iz tačke 3. sadržaj ponude, u prijavi
za javno nadmetanje trebaju dostaviti samo Ponudu sa: jediničnom
cijenom sa porezom, FCO naše destinacije istovareno, na
području Federacije BiH, rokom plaćanja, rokom isporuke, rabatom
i originalnom tenderskom dokumentacijom popunjenom u potpunosti
po svim tačkama iz specifikacije ili specifikacija (svim rednim
brojevima) ovisno od grupe za koju daju ponudu a ponuđači čije
ponude nisu ispunjavale formalne uslove, pored Ponude koja će
sadržavati gore navedene elemente, dužni su dostaviti i dokumente
koji su im nedostajali u prijavi na poništeni javni oglas, a
koji se sada traže.
Ukoliko najpovoljnija ponuda, bude odabrana od ponuđača koji
je već učestvovao na poništenom javnom oglasu, ponuđač će biti
dužan da naknadno dostavi svu traženu dokumentaciju iz tačke
3. Sadržaj ponude, prije sklapanja ugovora.
3.
SADRŽAJ PONUDE
Koverta sa ponudom treba sadržavati:
- Naziv ponuđača sa tačnom adresom
- Indentifikacioni broj
- Rješenje o upisu u sudski registar (ovjerena kopija);
- Potvrdu o plaćenom porezu za drugi kvartal 2003. godine
(izdaje nadležna poreska uprava);
- Potvrdu o broju zaposlenih (izdaje nadležni organ);
- Potvrdu banke o solventnosti;
- Ponudu koja će sadržavati:
- Jedinične cijene sa porezom, FCO naše destinacije istovareno,
na području Federacije BiH;
-
Rok plaćanja;
-
Rok isporuke;
-
Rabat;
- Ponuđač je dužan popuniti originalnu tendersku dokumentaciju
tj. specifikaciju koja je u prilogu za svaku grupu proizvoda
i ovjeriti je pečatom i potpisom.
- Izjavu ponuđača da je tehnički i tehnološki sa svojim kapacitetima
i opremom u stanju vršiti blagovremeno i kontinuirano snabdijevanje
traženim robama, na cijelom području Federacije BiH, za sve
Federalne budžetske korisnike;
- Spisak poslovnih prostora (poslovne jedinice, prodajni objekti,
skladišta i sl.) na području F BiH;
- Referens lista, samo za federalne budžetske korisnike, i ostale
dokumente koje ponuđač smatra važnim;
- Specifikaciju priloženih dokumenata u prijavi za nadmetanje.
Sva tražena dokumentacija ne može biti starija od tri mjeseca,
(originali ili ovjerene kopije) u momentu otvaranja ponuda.
Ponuđači mogu dati punude za jednu ili više grupa, s tim da
ponuda za svaku grupu treba da se preda odvojeno – pojedinačno.
Traženu dokumentaciju iz tačke 3. Sadržaj ponude dovoljno je
dostaviti u koverti od jedne ponude (jedne grupe) a u ostalim
kovertama sa ponudama dostavitzi kopije traženih dokumenata.
4.
KRITERIJ ZA OCJENU PONUDE
Prema
uslovima koje predviđa "najpovoljnija ponuda" najpovljnija
ponuda smatrat će se ona ponuda, koja u cjelosti ispunjava uslove
bliže precizirane članom 3. tačka 9. i članom 37. stav 1. i
3. Uredbe o postupku nabavke roba, uslugama i ustupanju radova
("Službene novine Federacije BiH", broj 40/03).
- Ponuđena cijena,
- Rabat,
- Broj zaposlenih,
- Rok plaćanja,
- Rokovi isporuke,
- Broj poslovnih objekata na području Federacije BiH,
- Referenca ponuđača, saradnje sa federalnim organima,
- Broj poslovnih objekata na području Federacije BiH.
5.
PREUZIMANJE TENDERSKE DOKUMENTACIJE
Tenderska dokumentacija može se preuzeti u zgradi Predsjedništva
BiH, ul. Musala br. 9., soba br. 45. od 09,00 - 13,00 sati
svakim danom od 07.10. do 10.10.2003. godine.
Za
preuzimanje tenderske dokumentacije potrebno je izvršiti uplatu
za svaku grupu pojedinačno u iznosu: (uplatnicu prezentirati
prilikom preuzimanja dokumentacije)
Grupa A - |
25,00 KM |
Grupa B - |
25,00 KM |
Grupa C - |
25,00 KM |
Grupa D - |
50,00 KM |
Grupa E - |
25,00 KM |
Grupa F - |
25,00 KM |
Grupa G - |
25,00 KM |
Grupa H - |
50,00 KM |
Grupa I - |
25,00 KM |
Uplatu
izvršiti:
- Upi Banka Sarajevo
- Svrha doznake: Uplata tenderske dokumentacije (za Službu
za zajedničke poslove organa i tijela FBiH)
- Primalac: Budžet Federacije - Federalno ministarstvo finansija
- Račun: 1540011100661492
- Vrsta prihoda 722631
- Budžetska organizacija 1202001
Ponudioci koji su već učestvovali u javnom oglasu 12.04.2003.
godine objavljen u dnevnim listovima “Dnevni avaz” i “Dnevni
list” za nabavku prehrambenih proizvoda i napitaka –
oslobođeni su plaćanja tenderske dokumentacije.
6.
PODNOŠENJE PONUDA
Propisno zatvorene ponude sa naznakom:
- Za nabavku prehrambenih proizvoda i napitaka sa oznakom grupe
i
- "ne otvarati"
dostaviti na protokol Službe za zajedničke poslove organa i
tijela Federacije BiH, ul. Musala br. 9. Sarajevo.
Krajnji rok za podnošenje ponuda 16.10.2003. godine,
putem popšte ili na Protokolu Službe.
Nepotpune (ponude koje nemaju komplet popunjenu specifikaciju
u tenderskoj dokumentaciji po svim rednim brojevima) i neblagovremeno
prispjele ponude neće se uzeti u razmatranje.
7.
OTVARANJE PONUDA
Otvaranje ponuda obavit će se 21.10.2003. godine
Sarajevu, ul. Danijela Ozme br. 7. u 10,00 sati.
Ponuđači mogu ovlastiti svoga predstavnika da prisustvuje otvaranju
ponuda (ponijeti pismeno ovlaštenje).
O rezultatima nadmetanja ponuđači će biti pravovremeno obaviješteni.
8.
TROŠKOVI PONUDE
Služba
ne snosi nikakve troškove ponuđača u postupku nadmetanja, takođe
zadržava pravo realizacije ponude u potpunosti ili djelomično,
te da odbije sve ponude i poništi nadmetanje.
Sa najpovoljnijim ponuđačem federalni budžetski korisnici će
zaključiti ugovor.
Za sve informacije možete se obratiti na tel. 663-863
lok. 364, kontakt osoba g-đa Arnaut Melika, te na WEB stranici
www.fbihsluzbazazajednickeposlove.gov.ba.
|