nazad


Na osnovu članova 5. i 6. i člana 19. Uredbe o postupku nabavke robe, uslugama i ustupanju radova ("Službene novine FBiH", broj: 40/03) i Zaključka broj 03/02-49-2313/03 o raspisivanju javnog nadmetanja po prispjelim zahtjevima budžetskih korisnika, Služba za zajedničke poslove organa i tijela Federacije Bosne i Hercegovine, objavljuje

 

P O N I Š T A V A NJ E
JAVNOG OGLASA

 Poništava se

Javni oglas za prikupljanje i odabir ponuđača za nabavku prehrambenih proizvoda i napitaka objavljen u listovima “Dnevni avaz” i “Dnevni list” od 12.04.2003. godine.

* * *

JAVNI POZIV O JAVNOM NADMETANJU
ZA IZBOR NAJPOVOLJNIJEG PONUĐAČA ZA NABAVKU ROBA

 

 1. PREDMET JAVNOG NADMETANJA:

Nabavka i isporuka prehrambenih artikala i napitaka po grupama za federalne budžetske-proračunske korisnike, za budžetsku 2003. godinu, kako slijedi:

 

Grupa A -

Kafa

Specifikacija br. 1

Grupa B -

Prerađevine od mlijeka (pavlaka, mlileram, kiselo mlijeko i mladi sir) – bez konzervansa

Specifikacija br. 2

Grupa C -

Pekarski proizvodi

Specifikacija br. 3

Grupa D -

Svježe meso i suhomesnati proizvodi

Specifikacija br. 4

Grupa E -

Pileće meso i prerađevine

Specifikacija br. 5

Grupa F -

Svježa riba

Specifikacija br. 6

Grupa G -

Voće i povrće – svježe

Specifikacija br. 7

Grupa H -

Prehrambeni proizvodi kao što su: začini, čajevi, desertni proizvodi, masnoće, sirevi, konzervirani proizvodi od voća, povrća i mesa, zamrznuti proizvodi od povrća i mesa i dr.

Specifikacija br. 8

Grupa I -

Napitci, alkoholna i bezalkoholna pića, sokovi i meneralne vode

Specifikacija br. 9

 

 

2. PRAVO UČEŠĆA imaju sva pravna i fizička lica koja su registrovana za obavljanje djelatnosti, koja je predmet javnog poziva izuzev subjekata koji su po članu 36. Uredbe isključeni iz prava sudjelovanja na javnom nadmetanju.

Ponuđači koji su učestvovali na Javnom nadmetanju od 12.04.2003. godine objavljenom u dnevnim listovima “Dnevni avaz” i “Dnevni list” za nabavku prehrambenih proizvoda i napitaka, a čije su ponude ispunjavale formalne uslove nadmetanja (imali su svu traženu dokumentaciju), iz tačke 3. sadržaj ponude, u prijavi za javno nadmetanje trebaju dostaviti samo Ponudu sa: jediničnom cijenom sa porezom, FCO naše destinacije istovareno,  na području Federacije BiH, rokom plaćanja, rokom isporuke, rabatom  i originalnom tenderskom dokumentacijom popunjenom u potpunosti po svim tačkama iz specifikacije ili specifikacija (svim rednim brojevima) ovisno od grupe za koju daju ponudu a ponuđači čije ponude nisu ispunjavale formalne uslove, pored Ponude koja će sadržavati gore navedene elemente, dužni su dostaviti i dokumente koji su im nedostajali u prijavi na poništeni javni oglas, a koji se sada traže.

Ukoliko najpovoljnija ponuda, bude odabrana od ponuđača koji je već učestvovao na poništenom javnom oglasu, ponuđač će biti dužan da naknadno dostavi svu traženu dokumentaciju iz tačke 3. Sadržaj ponude, prije sklapanja ugovora.

 3. SADRŽAJ PONUDE

 Koverta sa ponudom treba sadržavati:
- Naziv ponuđača sa tačnom adresom
- Indentifikacioni broj
- Rješenje o upisu u sudski registar (ovjerena kopija);
- Potvrdu o plaćenom porezu za drugi  kvartal 2003. godine (izdaje nadležna poreska uprava);
- Potvrdu o broju zaposlenih (izdaje nadležni organ);
- Potvrdu banke o solventnosti;
- Ponudu koja će sadržavati:
- Jedinične cijene sa porezom, FCO naše destinacije istovareno, na području Federacije BiH;
     - Rok plaćanja;
     - Rok isporuke;
     - Rabat;
- Ponuđač je dužan popuniti originalnu tendersku dokumentaciju  tj. specifikaciju koja je u prilogu za svaku grupu proizvoda i ovjeriti je pečatom i potpisom.

- Izjavu ponuđača da je tehnički i tehnološki sa svojim kapacitetima i opremom u stanju vršiti blagovremeno i kontinuirano snabdijevanje  traženim robama, na cijelom području Federacije BiH, za sve Federalne budžetske korisnike;
- Spisak poslovnih prostora (poslovne jedinice, prodajni objekti, skladišta i sl.) na području F BiH;
- Referens lista, samo za federalne budžetske korisnike, i ostale dokumente koje ponuđač smatra  važnim;
- Specifikaciju priloženih dokumenata u  prijavi za nadmetanje.
Sva tražena dokumentacija ne može biti starija od tri mjeseca, (originali ili ovjerene kopije) u momentu otvaranja ponuda.
Ponuđači mogu dati punude za jednu ili više grupa, s tim da ponuda za svaku grupu treba da se preda odvojeno – pojedinačno. Traženu dokumentaciju iz tačke 3. Sadržaj ponude dovoljno je dostaviti u koverti od jedne ponude (jedne grupe) a u ostalim kovertama sa ponudama dostavitzi kopije traženih dokumenata.

4. KRITERIJ ZA OCJENU PONUDE

 Prema uslovima koje predviđa "najpovoljnija ponuda" najpovljnija ponuda smatrat će se ona ponuda, koja u cjelosti ispunjava uslove bliže precizirane članom 3. tačka 9. i članom 37. stav 1. i 3. Uredbe o postupku nabavke roba, uslugama i ustupanju radova ("Službene novine Federacije BiH", broj 40/03).
- Ponuđena cijena,
-
Rabat,
- Broj zaposlenih,
- Rok plaćanja,
- Rokovi isporuke,
- Broj poslovnih objekata na području Federacije BiH,
- Referenca ponuđača, saradnje sa federalnim organima,
- Broj poslovnih objekata na području Federacije BiH. 

5. PREUZIMANJE TENDERSKE DOKUMENTACIJE

 Tenderska dokumentacija može se preuzeti u zgradi Predsjedništva BiH, ul. Musala br. 9., soba br. 45. od 09,00 - 13,00 sati  svakim danom od 07.10. do 10.10.2003. godine.

Za preuzimanje tenderske dokumentacije potrebno je izvršiti uplatu za svaku grupu pojedinačno u iznosu: (uplatnicu prezentirati prilikom preuzimanja dokumentacije)

 

Grupa A -

25,00 KM

Grupa B -

25,00 KM

Grupa C -

25,00 KM

Grupa D -

50,00 KM

Grupa E -

25,00 KM

Grupa F -

25,00 KM

Grupa G -

25,00 KM

Grupa H -

50,00 KM

Grupa I -

25,00 KM

 

Uplatu izvršiti:
- Upi Banka
Sarajevo
- Svrha doznake: Uplata  tenderske dokumentacije (za Službu za zajedničke poslove organa i tijela FBiH)
- Primalac: Budžet Federacije - Federalno ministarstvo finansija
- Račun: 1540011100661492
- Vrsta prihoda  722631
- Budžetska organizacija  1202001

Ponudioci koji su već učestvovali u javnom oglasu 12.04.2003. godine objavljen u dnevnim listovima “Dnevni avaz” i “Dnevni list” za nabavku prehrambenih proizvoda i napitaka – oslobođeni su plaćanja tenderske dokumentacije.

6. PODNOŠENJE PONUDA

Propisno zatvorene ponude sa naznakom:
- Za nabavku prehrambenih proizvoda i napitaka sa oznakom grupe i
- "ne otvarati"
dostaviti na protokol Službe za zajedničke poslove organa i tijela Federacije BiH, ul. Musala br. 9.
Sarajevo.
Krajnji rok za podnošenje ponuda 16.10.2003. godine, putem popšte ili na Protokolu Službe.
Nepotpune (ponude koje nemaju komplet popunjenu specifikaciju u tenderskoj dokumentaciji po svim rednim brojevima) i neblagovremeno prispjele ponude neće se uzeti u razmatranje.

 7. OTVARANJE PONUDA

Otvaranje ponuda obavit će se  21.10.2003. godine  Sarajevu, ul. Danijela Ozme br. 7. u 10,00 sati.
Ponuđači mogu ovlastiti svoga predstavnika da prisustvuje otvaranju ponuda (ponijeti pismeno ovlaštenje).
O rezultatima nadmetanja ponuđači će biti pravovremeno obaviješteni.

8. TROŠKOVI PONUDE

Služba ne snosi nikakve troškove ponuđača u postupku nadmetanja, takođe zadržava pravo realizacije ponude u potpunosti ili djelomično, te da odbije sve ponude i poništi nadmetanje.
Sa najpovoljnijim ponuđačem federalni budžetski korisnici će zaključiti ugovor.
Za sve informacije možete se obratiti na  tel. 663-863  lok. 364,  kontakt osoba g-đa Arnaut Melika, te na WEB stranici  www.fbihsluzbazazajednickeposlove.gov.ba.


[ štampaj ]