Na osnovu članova 5, 6. i člana 19. Uredbe o postupku nabavke robe, uslugama i ustupanju radova (“Službene novine FBiH“, broj: 40/03 ) što je u vezi sa Zaključkom broj: 03/2-49-3154/03 o raspisivanju javnog nadmetanja po prispjelim zahtjevima budžetskih korisnika, Služba za zajedničke poslove organa i tijela Federacije Bosne i Hercegovine, objavljuje

  

JAVNI POZIV

O JAVNOM NADMETANJU ZA IZBOR NAJPOVOLJNIJEG PONUĐAČA  ZA PRUŽANJE USLUGA
 SERVISIRANJA  RAČUNARSKE OPREME  FEDERALNIH ORGANA I TIJELA ZA TEKUĆU 2003. GODINU

 

1. PREDMET JAVNOG NADMETANJA

Predmet javnog nadmetanja je prikupljanje ponuda za izbor najpovoljnijeg ponuđača za pružanje usluga servisiranja računarske opreme Federalne direkcije robnih rezervi Sarajevo i drugih federalnih organa i tijela Federacije BiH za tekuću 2003. godinu.

 2. PRAVO UČEŠĆA

Pravo učešća u javnom nadmetanju imaju privredna društva registrovana za obavljanje predmetne djelatnosti, osim onih koja su isključena iz prava sudjelovanja u javnom nadmetanju prema članu 36. Uredbe o postupku nabavke robe, uslugama i ustupanju radova (“Službene novine F BiH”, broj 40/03), što ponuđač potvrđuje ličnom izjav om potpisanom i ovjerenom koju prilaže uz ponudu.

3. SADRŽAJ PONUDE

Podaci o ponuđaču:
- Naziv i tačna adresa ponuđača sa uvjerenjem o poreznoj registraciji - indentifikacioni broj;
- Potvrda o plaćenom porezu za prvo polugodište 2003. godine, ovjerena kopija (izdaje nadležna poreska uprava)
- Potvrda o broju zaposlenih

- Potvrda banke o solventnosti

- Jedinične cijene sa porezom i plaćenom carinom fco. adresa krajnjeg korisnika
- Rok plaćanja

- Rok isporuke

- Rabat

- Opcija ponude
- Ponudu treba dati na orginalnoj tenderskoj dokumentaciji popunjenu u potpunosti po svim tačkama iz specifikacije po rednim brojevima
- Referenc lista, samo za federalne budžetske korisnike i ostale dokumente koje ponuđač smatra važnim

- Specifikacija priloženih dokumenata u prijave za nadmetanje


Sva tražena dokumentacija ne može biti starija od tri mjeseca (original ili ovjerena kopija)
u momentu otvaranja.

 4. KRITERIJ ZA OCJENU PONUDE

Kod odabiranja najpovoljnije ponude naročito će se cijeniti:
Ponuđena cijena
Rabat
Referenca ponuđača, saradnje sa federalnim organima
Broj zaposlenih
Rok plaćanja
Rok isporuke

Prema uslovima koje predviđa “najpovoljnija ponuda”, najpovoljnija ponuda smatrat će se ona      ponuda koja u cjelosti ispunjava uslove bliže precizirane članom 3. tačka 9 i članom 37. stav 1 i 3 Uredbe o postupku nabavke robe, uslugama i ustupanju radova (“Službene novine Federacije BiH  broj:40/03)

 5. PREUZIMANJE TENDERSKE DOKUMENTACIJE

Tenderska dokumentacija može se preuzeti u zgradi Predsjedništva BiH, ul. Musala br. 9., soba br. 45. od 09,00 - 13,00 sati  svakim danom od  13.10. do 17.10.2003. godine.
Za preuzimanje tenderske dokumentacije potrebno je izvršiti uplatu u iznosu od 100,00 KM (uplatnicu prezentirati prilikom preuzimanja dokumentacije)

Uplatu izvršiti:
- Upi Banka Sarajevo
- Svrha doznake: Uplata  tenderske dokumentacije (za Službu za zajedničke poslove organa i tijela FBiH)
- Primalac: Budžet Federacije - Federalno ministarstvo finansija/financija
- Račun: 1540011100661492
- Vrsta prihoda  722631
- Budžetska organizacija  1202001

6. PODNOŠENJE PONUDA

Pismene ponude dostaviti u zapečaćenoj koverti sa naznakom PONUDA ZA JAVNO NADMETANJE (ZA PRUŽANJE USLUGA SERVISIRANJA RAČUNARSKE OPREME) – NE OTVARAJ, na adresu Službe za zajedničke poslove organa i tijela Federacije BiH, Musala 9, Sarajevo i predati na protokol Službe u sobu br. 58 lično ili preporučeno poštom.
U obzir će se uzeti ponude koje stignu na adresu najkasnije do 21.10. 2003. godine .
Ponude koje stignu nakon ovog roka, odnosno ponude koje ne budu upućene na adresu Službe za zajedničke poslove organa i tijela Federacije BiH preporučenom poštom zaključno sa 21.10.2003.godine do 16,00 sati,  neće se razmatrati.

 7. OTVARANJE PONUDA

Komisija Vlade Federacije BiH otvaranje ponuda za pružanje usluga servisiranja računarske opreme, po objavljenom javnom pozivu izvršit će dana  24.10.2003.godine u Sarajevu u zgradi Danijela Ozme broj 7 u  12,00 sati.
Otvaranju ponuda mogu prisustvovati ponuđači ili njihovi ovlašteni predstavnici.

 8. OSTALO

Služba za zajedničke poslove organa i tijela Federacije BiH ne snosi nikakve troškove ponuđača u postupku nadmetanja, te zadržava pravo prihvatiti ponudu u potpunosti ili djelomično, što podrazumijeva i parcijalno ugovaranje, kao i poništiti javni poziv ili odbiti sve ponude prije sklapanja ugovora i pri tome ne snosi nikakvu odgovornost prema ponuđačima, niti je u obavezi objasniti razloge takve odluke.
Sa ponuđačima za koje Komisija odluči da su najpovoljniji zaključiti će se ugovori.
Za sve informacije možete se obratiti na tel: 033/ 663-863 lokal 364, kontakt osobi gđa. Arnaut Meliki, te na WEB stranici WWW. fbihsluzbazazajednickeposlove.gov.ba


[ štampaj ]