Na
osnovu članova 5, 6. i člana 19. Uredbe o postupku nabavke robe,
uslugama i ustupanju radova (“Službene novine FBiH“, broj: 40/03
) što je u vezi sa Zaključkom broj: 03/2-49-3154/03 o raspisivanju
javnog nadmetanja po prispjelim zahtjevima budžetskih korisnika,
Služba za zajedničke poslove organa i tijela Federacije Bosne
i Hercegovine, objavljuje
JAVNI
POZIV
O JAVNOM NADMETANJU ZA IZBOR NAJPOVOLJNIJEG PONUĐAČA
ZA PRUŽANJE
USLUGA
SERVISIRANJA RAČUNARSKE OPREME FEDERALNIH ORGANA
I TIJELA ZA TEKUĆU 2003. GODINU
1.
PREDMET JAVNOG NADMETANJA
Predmet javnog nadmetanja je prikupljanje ponuda za izbor najpovoljnijeg
ponuđača za pružanje usluga servisiranja računarske opreme Federalne
direkcije robnih rezervi Sarajevo i drugih federalnih organa i
tijela Federacije BiH za tekuću 2003. godinu.
2.
PRAVO UČEŠĆA
Pravo učešća u javnom nadmetanju imaju privredna
društva registrovana za obavljanje predmetne djelatnosti, osim
onih koja su isključena iz prava sudjelovanja u javnom nadmetanju
prema članu 36. Uredbe o postupku nabavke robe, uslugama i ustupanju
radova (“Službene novine F BiH”, broj 40/03), što ponuđač potvrđuje
ličnom izjav om potpisanom i ovjerenom koju prilaže uz ponudu.
3.
SADRŽAJ PONUDE
Podaci o ponuđaču:
-
Naziv i tačna
adresa ponuđača sa uvjerenjem o poreznoj registraciji - indentifikacioni
broj;
- Potvrda
o plaćenom porezu za prvo polugodište 2003. godine, ovjerena kopija
(izdaje nadležna poreska uprava)
- Potvrda
o broju zaposlenih
- Potvrda
banke o solventnosti
- Jedinične
cijene sa porezom i plaćenom carinom fco. adresa krajnjeg korisnika
- Rok
plaćanja
- Rok
isporuke
- Rabat
- Opcija
ponude
- Ponudu
treba dati na orginalnoj tenderskoj dokumentaciji popunjenu u
potpunosti po svim tačkama iz specifikacije po rednim brojevima
- Referenc
lista, samo za federalne budžetske korisnike i ostale dokumente
koje ponuđač smatra važnim
- Specifikacija
priloženih dokumenata u prijave za nadmetanje
Sva tražena dokumentacija ne može biti starija od tri mjeseca
(original ili ovjerena kopija)
u momentu
otvaranja.
4.
KRITERIJ ZA OCJENU PONUDE
Kod odabiranja najpovoljnije ponude naročito će se cijeniti:
Ponuđena cijena
Rabat
Referenca
ponuđača, saradnje sa federalnim organima
Broj zaposlenih
Rok plaćanja
Rok isporuke
Prema uslovima koje predviđa “najpovoljnija ponuda”, najpovoljnija
ponuda smatrat će se ona ponuda
koja u cjelosti ispunjava uslove bliže precizirane članom 3. tačka
9 i članom 37. stav 1 i 3 Uredbe o postupku nabavke robe, uslugama
i ustupanju radova (“Službene novine Federacije BiH broj:40/03)
5.
PREUZIMANJE TENDERSKE DOKUMENTACIJE
Tenderska dokumentacija može se preuzeti u zgradi Predsjedništva
BiH, ul. Musala br. 9., soba br. 45. od 09,00 - 13,00 sati
svakim danom od 13.10. do 17.10.2003. godine.
Za preuzimanje tenderske dokumentacije potrebno je izvršiti uplatu
u iznosu od 100,00 KM (uplatnicu prezentirati prilikom preuzimanja
dokumentacije)
Uplatu izvršiti:
- Upi Banka Sarajevo
- Svrha doznake: Uplata tenderske dokumentacije (za Službu
za zajedničke poslove organa i tijela FBiH)
- Primalac: Budžet Federacije - Federalno ministarstvo finansija/financija
- Račun: 1540011100661492
- Vrsta prihoda 722631
- Budžetska organizacija 1202001
6.
PODNOŠENJE PONUDA
Pismene ponude dostaviti u zapečaćenoj koverti sa naznakom PONUDA
ZA JAVNO NADMETANJE (ZA PRUŽANJE USLUGA SERVISIRANJA RAČUNARSKE
OPREME) – NE OTVARAJ, na adresu Službe za zajedničke poslove organa
i tijela Federacije BiH, Musala 9, Sarajevo i predati na protokol
Službe u sobu br. 58 lično ili preporučeno poštom.
U obzir će se uzeti ponude koje stignu na adresu najkasnije do
21.10. 2003. godine .
Ponude koje stignu nakon ovog roka, odnosno ponude koje ne budu
upućene na adresu Službe za zajedničke poslove organa i tijela
Federacije BiH preporučenom poštom zaključno sa 21.10.2003.godine
do 16,00 sati, neće se razmatrati.
7.
OTVARANJE PONUDA
Komisija Vlade Federacije BiH otvaranje ponuda za pružanje usluga
servisiranja računarske opreme, po objavljenom javnom pozivu izvršit
će dana 24.10.2003.godine u Sarajevu u zgradi Danijela Ozme
broj 7 u 12,00 sati.
Otvaranju ponuda mogu prisustvovati ponuđači ili njihovi ovlašteni
predstavnici.
8.
OSTALO
Služba za zajedničke poslove organa i tijela Federacije BiH ne
snosi nikakve troškove ponuđača u postupku nadmetanja, te zadržava
pravo prihvatiti ponudu u potpunosti ili djelomično, što podrazumijeva
i parcijalno ugovaranje, kao i poništiti javni poziv ili odbiti
sve ponude prije sklapanja ugovora i pri tome ne snosi nikakvu
odgovornost prema ponuđačima, niti je u obavezi objasniti razloge
takve odluke.
Sa ponuđačima za koje Komisija odluči da su najpovoljniji zaključiti
će se ugovori.
Za sve informacije možete se obratiti na tel: 033/ 663-863 lokal
364, kontakt osobi gđa. Arnaut Meliki, te na WEB stranici WWW.
fbihsluzbazazajednickeposlove.gov.ba
|