Na osnovu člana 6. i člana 19. Uredbe o postupku nabavke robe, uslugama i ustupanju radova ("Službene novine FBiH", broj: 40/03 i 58/03) i Zaključka broj: 03/2-49-129/04 od 16.01.2004. godine, Služba za zajedničke poslove organa i tijela Federacije Bosne i Hercegovine, objavljuje


JAVNI POZIV

ZA IZBOR NAJPOVOLJNIJEG PONUĐAČA ZA NABAVKU
I ISPORUKU OPREME I ROBA

1. PREDMET JAVNOG NADMETANJA:

Nabavka opreme i roba po grupama, kako slijedi:

LOT-1

Grupa A - Nabavka registar kasa

Specifikacija br. 1

LOT-2

Grupa A - Kafa

Specifikacija br. 1

Grupa B - Prerađevine od mlijeka (pavlaka, kiselo mlijeko, mladi sir)

Specifikacija br. 2

Grupa C - Brašno i pekarski proizvodi

Specifikacija br. 3

Grupa D - Svježe meso i suhomesnati proizvodi, pileće meso i prerađevine

Specifikacija br. 4

Grupa E - Svježa riba

Specifikacija br. 5

Grupa F - Voće i povrće

Specifikacija br. 6

Grupa G - Alkoholna i bezalkoholna pića

Specifikacija br. 7

Grupa H - Začini, čajevi

Specifikacija br. 8

Grupa I - Konzervirani i zamrznuti proizvodi od voća, povrća i mesa i svi prehrambeni proizvodi koji nisu obuhvaćeni u ostalim grupama

Specifikacija br 9

Grupa J - Čistovni materijal i pribor

Speckacija br. 10

LOT-3

Grupa A - Kancelarijski materijal

Specifikacija br. 1

Grupa B - Kancelarijski pribor

Specifikacija br. 2

LOT-4

Grupa A - Goriva, maziva

Specifikacija br. 1

Grupa B - Lož ulje

Specifikacija br. 2

2. PRAVO UČEŠĆA imaju sva pravna i fizička lica koja su registrovana za obavljanje djelatnosti koja je predmet oglasa izuzev subjekata koji su po članu 36. Uredbe isključeni iz prava sudjelovanja na javnom nadmetanju.

3. SADRŽAJ PONUDE

- Naziv ponuđača sa tačnom adresom sa uvjerenjem identifikacionog broja;
- Rješenje o upisu u sudski registar (ovjerena kopija);
- Potvrda o plaćenom porezu za posljednji kvartal 2003. godine (izdaje nadležna poreska uprava);
- Potvrda o plaćenom zdravstvenom osiguranju zaposlenih, navesti broj osiguranika za posljednji kvartal 2003. godine;
- Potvrda o broju zaposlenih (izdaje nadležni organ);
- Potvrda o plaćenom doprinosu za penziono osiguranje za posljednji kvartal 2003. godine;
- Potvrda banke o solventnosti;
- Jedinične cijene sa porezom, FCO destinacije, istovareno;
- Rok plaćanja;
- Rok isporuke;
- Rabat;
- Garancija (samo za opremu);
- Servis (samo za opremu);
- Izjavu ponuđača da je tehnički i tehnološki sa svojim kapacitetima i opremom u stanju vršiti blagovremeno i kontinuirano snabdijevanje, navesti mjesta gdje firma ima svoje objekte, broj i raspored objekata (skladišta, prodajne prostore i sl. - samo za robe);
- Referens lista i ostale dokumente koje ponuđač smatra važnim;
- Sva tražena dokumentacija ne može biti starija od tri mjeseca (original ili ovjerene kopije) u momentu otvaranja ponuda;
- Specifikaciju priloženih dokumenata u prijavi za oglas.

4. KRITERIJ ZA OCJENU PONUDE

Prema uslovima koje predviđa "najpovoljnija ponuda", najpovoljnija ponuda smatrat će se ona ponuda koja u cijelosti ispunjava uslove bliže precizirane članom 3. tačka 9. i člana 37. Uredbe o izmjenama i dopunama Uredbe o postupku nabavke roba, uslugama i ustupanju radova ("Službene novine Federacije BiH", broj 40/03 i 58/03), i utvrđenim kriterijima.

- Ponuđena cijena,
- Domaći proizvod,
- Referenca ponuđača,
- Broj zaposlenih,
- Rok plaćanja,
- Rokovi isporuke,
- Rabat,
- Servis (samo za opremu),
- Garancija (samo za opremu,
- Broj i raspored benzinskih stanica (samo za gorivo i mazivo).

5. PREUZIMANJE TENDERSKE DOKUMENTACIJE

Tenderska dokumentacija može se preuzeti u zgradi Predsjedništva BiH, ul. Musala br. 9, soba br. 45 od 09,00 - 13,00 sati svakim danom od 26.01.2004. do 30.01.2004. godine.
Za preuzimanje tenderske dokumentacije potrebno je izvršiti uplatu u iznosu od 25,00 KM pojedinačno za svaku grupu, za koju će se vršiti prijava na javni poziv bez obzira na LOT (uplatnicu prezentirati prilikom preuzimanja dokumentacije):

Uplatu izvršiti:
- UPI BANKA Sarajevo
- Svrha doznake: Uplata tenderske dokumentacije (za Službu za zajedničke poslove organa i tijela FBiH)
- Primalac: Budžet Federacije - Federalno ministarstvo finansija
- Račun: 1540011100661492
- Vrsta prihoda: 722631
- Budžetska organizacija: 1202001

6. PODNOŠENJE PONUDA

Propisno zatvorene ponude sa naznakom:
- grupe za koju se dostavlja ponuda i
- "ne otvaraj"
dostaviti na protokol Službe za zajedničke poslove organa i tijela Federacije BiH, ul. Musala br. 9, Sarajevo.
Ponude se dostavljaju za svaku grupu pojedinačno.
Krajnji rok za podnošenje ponuda je 03.02.2004. godine, do 16,00 sati.
Nepotpune i neblagovremene ponude neće se uzeti u razmatranje.
Jedan ponuđač može da dostavi ponude za jednu ili više grupa.
Potrebnu dokumentaciju iz tačke 3. (sadržaj ponude) dovoljno je dostaviti u koverti od jedne grupe, a u druge dostaviti fotokopije, ukoliko se daje ponuda za više grupa.

7. OTVARANJE PONUDA

Otvaranje ponuda obavit će se 06.02.2004. godine u Sarajevu, ul. Danijela Ozme br. 7 u 9,00 sati.
Ponuđači mogu ovlastiti svoga predstavnika da prisustvuje otvaranju ponuda.
O rezultatima nadmetanja ponuđači će biti pravovremeno obaviješteni.

8.TROŠKOVI PONUDE

Služba ne snosi nikakve troškove ponuđača u postupku nadmetanja, takođe zadržava pravo realizacije ponude u potpunosti ili djelomično, te da odbije sve ponude i poništi nadmetanje.
Sa najpovoljnijim ponuđačem Služba će zaključiti ugovor.
Za sve informacije možete se obratiti na tel. 216-715, kontakt osoba Edvin Šarić.

(B)

ISPRAVKA JAVNOG POZIVA

Služba za zajedničke poslove organa i tijela Federacije Bosne i Hercegovine vrši ispravku javnog poziva za izbor najpovoljnijeg ponuđača za nabavku i isporuku opreme i roba,objavljenog 23.01.2004. godine u "Službenim novinama FBiH", 26.01.2004. godine u "Dnevnom avazu" i WEB stranici Službe.

U tački 5. Preuzimanje tenderske dokumentacije treba da stoji:
Preuzimanje tenderske dokumentacije od 26.01. do 10.02.2004. godine.

U tački 6. Podnošenje ponuda treba da stoji:
Krajnji rok za podnošenje ponuda je 18.02.2004. godine.

U tački 7. Otvaranje ponuda treba da stoji:
Otvaranje ponuda obavit će se 20.02.2004 . godine.

(C)

Na osnovu člana 6. i člana 19. Uredbe o postupku nabavke robe, uslugama i ustupanju radova (“Službene novine FBiH“, broj: 40/03 i 58/03) što je u vezi sa Zaključkom broj: 03/2-49-155/04 od 21.01.2004. godine o objavljivanju ponovnog javnog nadmetanja Služba za zajedničke poslove organa i tijela Federacije Bosne i Hercegovine, objavljuje

PONOVNI JAVNI POZIV

ZA IZBOR NAJPOVOLJNIJE PONUDE
ZA USTUPANJE U ZAKUP GARAŽNOG PROSTORA

1. PREDMET JAVNOG NADMETANJA

Prikupljanje ponuda za ustupanje u zakup garažnog prostora u centralnom dijelu Grada Sarajeva.

2. LOKACIJA I OPIS GARAŽNOG PROSTORA

- Potrebno je 200-300 m2
- Centralni dio Grada Sarajeva
- Sigurnost garažnog prostora
- Obezbjeđenje 24 sata

3. PRAVO UČEŠĆA NA JAVNOM NADMETANJU

Pravo učešća na javnom nadmetanju imaju sva pravna i fizička lica, uz podnošenje dokaza o vlasništvu tj. pravu raspolaganja nad ponuđenim prostorom.

4.SADRŽAJ PONUDE

- Naziv i sjedište ponuđača, kontakt lice, telefon, fax
- Tačna adresa garažnog prostora
- Dokaz o vlasništvu garažnog prostora
- Opis prostora
- Ukupna površina u m2
- Cijena zakupnine u KM/ m2
- Stanje prostora (oštećenost itd.)
- Vrijeme useljivosti
- Način i uslov plaćanja zakupnine

5. ROK DOSTAVE PONUDA


Zatvorene ponude sa naznakom
"PONUDA ZA PONOVNO JAVNO NADMETANJE ZA IZDAVANJE
U ZAKUP GARAŽNOG PROSTORA - NE OTVARAJ"
dostavljaju se do 12.02.2004. godine na adresu:

BOSNA I HERCEGOVINA
FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE
SLUŽBA ZA ZAJEDNIČKE POSLOVE ORGANA
I TIJELA FEDERACIJE BOSNE I HERCEGOVINE
71000 SARAJEVO
Ul. Musala br. 9

U obzir će se uzeti samo zapečaćene ponude sa tačnom adresom ponuđača.

6.OTVARANJE PONUDA

Javno otvaranje ponuda izvršit će se 17.02.2004. godine u 10,00 sati u Sarajevu, ulica Musala br. 9, soba 45.

7.KRITERIJ ZA ODABIR

- Lokacijska pogodnost
- Funkcionalnost i stanje prostora
- Cijena zakupnine
- Način i uslovi plaćanja
- Rok izdavanja
- Rok uselenja
- Sigurnost prostora

8.TROŠKOVI PONUDE

Služba za zajedničke poslove organa i tijela Federacije BiH ne snosi nikakve troškove ponuđača u postupku nadmetanja, te zadržava pravo prihvatiti ponudu u potpunosti ili djelomično, što podrazumijeva i parcijalno ugovaranje, kao i poništiti javni poziv ili odbiti sve ponude prije sklapanja ugovora i pri tome ne snosi nikakvu odgovornost prema ponuđačima, niti je u obavezi objasniti razloge takve odluke.

Sa ponuđačima za koje Komisija odluči da su najpovoljniji zaključiti će se ugovori.

Za sve informacije možete se obratiti na tel: 033/216-715, kontakt osoba Edvin Šarić, te na WEB stranici www.fbihsluzbazazajednickeposlove.gov.ba

(D)

Na osnovu člana 6. i člana 19. Uredbe o postupku nabavke robe, uslugama i ustupanju radova ("Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine", broj: 40/03 i 58/03) i Zaključka broj: 03/2-49-151/04 od 20.01.2004. godine, Služba za zajedničke poslove organa i tijela Federacije Bosne i Hercegovine, objavljuje


JAVNI POZIV

ZA IZBOR NAJPOVOLJNIJEG PONUĐAČA ZA IZVOĐENJE RADOVA
U BUDŽETSKOJ 2004. GODINI

1.PREDMET JAVNOG NADMETANJA :

Izvođenje radova u budžetskoj 2004. godini po LOT-ovima kako slijedi:

LOT 1:

Građevinsko-zanatsko održavanje objekata

LOT 1a:

Elektroinstalaterski radovi

LOT 1b:

Mašinski radovi

LOT 2:

Servisiranje elektro agregata (Sarajevo)

LOT 2a:

Servisiranje elektro agregata (Mostar)

LOT 3:

Tekuće održavanje i servisiranje liftova (Sarajevo)

LOT 3a:

Tekuće održavanje i servisiranje liftova (Mostar)

LOT 4:

Redovno održavanje i atestiranje plamenika i gasnih rampi na toplovodnim kotlovima

LOT 4a:

Automatika u toplovodnim kotlovnicama (Sarajevo)

LOT 4b:

Rashladne mašine i klima komore (Sarajevo)

LOT 4c:

Gasni kombi bojleri i gasne peći (Sarajevo)

LOT 4d:

Split sistemi (Sarajevo)

LOT 4e:

Plamenici na toplovodnim kotlovima, sa automatikom (Mostar)

LOT 4f:

Redovno održavanje klima komora sa rashladnom opremom (Mostar)

LOT 4g:

Redovno rukovanje kotlovnicom i održavanje mašinskih instalacija (Mostar)

LOT 5:

Redovno održavanje dimnjaka, čišćenje kotlova, dimnjača i konzervacija nakon grejne sezone (Sarajevo)

LOT 5a:

Redovno održavanje dimnjaka, čišćenje kotlova, dimnjača i konzervacija nakon grejne sezone (Mostar)

LOT 5b:

Redovno održavanje i čišćenje ventilacionih sistema kuhinja

LOT 6:

Tekuće održavanje i servisiranje ugostiteljskih uređaja i opreme

LOT 7:

Tekuće održavanje i servisiranje aparata i birotehničke opreme

LOT 8:

Redovno održavanja sustava elektro instalacija, vodovoda i kanalizacije, TT instalacije sa centralom, ozvučenja, fotoćelijskih vrata i rolo vrata (Mostar)

LOT 9:

Servisiranje/opravke motornih vozila, tehnički pregled i pranje vozila

Grupa A - Servisiranje i opravke motornih vozila po tipovima

Grupa B - Tehnički i preventivni pregledi motornih vozila po tipovima

Grupa C - Pranje (komplet) motornih vozila


2.PRAVO UČEŠĆA imaju sva pravna i fizička lica koja su registrovana za obavljanje djelatnosti koja je predmet oglasa izuzev subjekata koji su po članu 36. Uredbe isključeni iz prava sudjelovanja na javnom nadmetanju.

3.SADRŽAJ PONUDE

- Naziv ponuđača sa tačnom adresom sa uvjerenjem identifikacionog broja;
- Rješenje o upisu u sudski registar (ovjerena kopija);
- Potvrda o plaćenom porezu za posljednji kvartal 2003. godine (izdaje nadležna poreska uprava);
- Potvrda o plaćenom zdravstvenom osiguranju zaposlenih, navesti broj osiguranika za posljednji kvartal 2003. godine;
- Potvrda o broju stalno zaposlenih (izdaje nadležni organ) i kvalifikaciona struktura;
- Potvrda o plaćenom doprinosu za penziono osiguranje za posljednji kvartal 2003. godine;
- Potvrda banke o solventnosti;
- Jedinične cijene sa porezom;
- Način plaćanja i kondicije;
- Rok izvođenja radova, obavljanja usluge ili isporuke uređaja - opreme;
- Garancija i garantni period;
- Osiguran servis za uređaje - opremu, rezervni dijelovi;
- Ranija saradnja sa naručiocem;
-Sva tražena dokumentacija ne može biti starija od tri mjeseca (original ili ovjerene kopije) u momentu otvaranja ponuda;
- Specifikaciju priloženih dokumenata u prijavi za oglas.

4.KRITERIJ ZA OCJENU PONUDE

Prema uslovima koje predviđa "najpovoljnija ponuda", najpovoljnija ponuda smatrat će se ona ponuda koja u cijelosti ispunjava uslove bliže precizirane članom 3. tačka 9. i člana 37. Uredbe o izmjenama i dopunama Uredbe o postupku nabavke roba, uslugama i ustupanju radova ("Službene novine Federacije BiH", broj 40/03 i 58/03), i utvrđenim kriterijima.

- Ponuđena cijena,
- Način plaćanja i kondicije,
- Rokovi,
- Broj stalno zaposlenih i kvalifikaciona struktura,
- Garancije,
- Servis i rezervni dijelovi,
- Ranija saradnja sa naručiocem,
- Spisak suizvođača (samo za LOT-ove od 1-8).

5. PREUZIMANJE TENDERSKE DOKUMENTACIJE

Tenderska dokumentacija može se preuzeti u zgradi Predsjedništva BiH, ul. Musala br. 9, soba br. 45 od 09,00 - 13,00 sati svakim danom od 04.02.2004. do 06.02.2004. godine.
Za preuzimanje tenderske dokumentacije potrebno je izvršiti uplatu u iznosu od 25,00 KM pojedinačno za svaki LOT - grupu za koji se vrši prijava na javni poziv (uplatnicu prezentirati prilikom preuzimanja dokumentacije):

Uplatu izvršiti:
UPI BANKA Sarajevo
Svrha doznake: Uplata tenderske dokumentacije (za Službu za zajedničke poslove organa i tijela FBiH)
Primalac: Budžet Federacije - Federalno ministarstvo finansija
Račun: 1540011100661492
Vrsta prihoda: 722631
Budžetska organizacija: 1202001

6.PODNOŠENJE PONUDA

Propisno zatvorene ponude sa naznakom:
LOT-a ili grupe za koju se dostavlja ponuda
"ne otvaraj"
dostaviti putem pošte ili na protokol Službe za zajedničke poslove organa i tijela Federacije BiH, ul. Musala br. 9, Sarajevo.
Ponude se dostavljaju za svaku grupu pojedinačno.
Krajnji rok za podnošenje ponuda je 12.02.2004. godine, do 16,00 sati.
Nepotpune i neblagovremene ponude neće se uzeti u razmatranje.
Jedan ponuđač može da dostavi ponude za jednu ili više grupa.
Potrebnu dokumentaciju iz tačke 3. (sadržaj ponude) dovoljno je dostaviti u koverti od jednog LOT-a - grupe, a u druge dostaviti fotokopije, ukoliko se daje ponuda za više LOT-ova - grupa.

7.OTVARANJE PONUDA


Otvaranje ponuda obavit će se 16.02.2004. godine u Sarajevu, ul. Danijela Ozme br. 7 u 9,00 sati.
Ponuđači mogu ovlastiti svoga predstavnika da prisustvuje otvaranju ponuda.
O rezultatima nadmetanja ponuđači će biti pravovremeno obaviješteni.

8.TROŠKOVI PONUDE

Služba ne snosi nikakve troškove ponuđača u postupku nadmetanja, takođe zadržava pravo realizacije ponude u potpunosti ili djelomično, te da odbije sve ponude i poništi nadmetanje.
Sa najpovoljnijim ponuđačem Služba će zaključiti ugovor.
Za sve informacije možete se obratiti na tel. 216-715 kontakt osoba Edvin Šarić za LOT-9; tel. 220-534 kontakt osoba Nasiha Jovanović za građevinsko zanatske i vodoinstalaterske radove; Faruk Kesić tel. 211-534 za mašinske radove; Aziz Hadžović tel. 211-534 za elektro radove, te Tarik Pašić tel. 211-534 za servise aparata i uređaja.

  


[ štampaj ]