O organizacionoj jedinici
U Odjeljenju za knjigovodstveno-materijalne poslove, planiranje i izradu budžeta, finansijske poslove, poslove informatike, nabavke i uskladištenje roba unutrašnje organizacione jedinice su:
- – Odsjek za knjigovodstveno-materijalne poslove
- – Odsjek za planiranje i izradu budžeta, finansijske poslove i poslove informatike
- – Odsjek za nabavke, uskladištenje i evidenciju roba.
U Odjeljenju za knjigovodstveno-materijalne poslove, planiranje i izradu budžeta, finansijske poslove, poslove informatike, nabavke i uskladištenje roba, obavljaju se poslovi i zadaci izrade nacrta finansijskih planova Službe za tekuće i kapitalne izdatke, praćenje odobrenih i utrošenih sredstava po svim kategorijama, izrada mjesečnih i tromjesečnih izvještaja o prihodima i rashodima, izrada glavnih godišnjih finansijskih izvještaja, izrada nacrta propisa i drugih akata koji se odnose na materijalnofinansijsko poslovanje, nabavke i uskladištenje roba, poslovi knjigovodstva i finansijski poslovi za Službu, te organe i tijela Federacije BiH za koje su ovi poslovi preuzeti. U Odjeljenju se izrađuje godišnji plan nabavki, kao i prijedlozi podzakonskih propisa, pripremaju odluke o pokretanju i okončanju postupaka javnih nabavki, prati realizacija ugovora/okvirnih sporazuma, dostavljaju izvještaji o provedenim postupcima Agenciji za javne nabavke Bosne i Hercegovine, kao i poslovi uskladištenje roba sarađuje se sa Trezorom, ovlaštenim revizorima i odgovornim službenicima po organima za koje se poslovi obavljaju, vrši računovodstveni nadzor i kontrola ispravnosti materijalnofinansijskog poslovanja u Službi, kontrola zakonitosti računovodstvenih transakcija, kontrola kompletnosti računovodstvene dokumentacije, kontrola da li finansijski izvještaji pružaju kompletne, pouzdane i vjerodostojne informacije o rezultatima finansijskih operacija i o finansijskim pozicijama,te poslovi informatike za Službu.
Danijel Vujica, pomoćnik direktora